guest book

Free Hit Counters

Thursday, May 15, 2008

1 day when im "gone" :(

kematian itu mgejutkan..

kita xdapat jangka bile dan bagaimana kita akan mati..

mninggalkan dunia yg fana ini..

mninggalkan keluarga tercinta,,

sgalanye..

yang ader bersama kita nnt adalah amalan kita smata2.

amalan solat, sedekah jariah,,dan amalam kbaikan..

sesungguhnye...setiap insan yg bernyawa akan mnempuhi saat tu..

dari ALLAH kita dtg dan kepadaNYA jua kita akan kembali.

bila tiba giliran aku,,bersedia kah aku dgn sgalanye utk ke 'alam' itu??

bersedia kah aku???tidak..aku blum bsedia.. :((

giliran aku pasti akan dtg...

ucapan ini khas untuk mereka :

mama & papa

thanks 4 everything.i knw im not a good daughter.i always make a stupid decision.slalu myusahkan mama and papa.
i never say to u guys that i really really really love u mama and papa.i l love both of u more than i love myself..i cant write more bacause im speechless.tlalu banyak yg mama korbankan 4 me..banyak sgt,,papa thanks sbb slalu jadi my supporter yg setia..i remember once masa i masuk DEBAT kat UIA..papa sanggup kol me sbb nak tolong bagi idea for
my debate..i really appreciate that,, thanks 4 the advice.,..mum dad!!im sorry for anything that i,ve done...seriously,,,im sorry.. i cant describe how much i love u mama and papa. :(

my siblings

hey korg aku syg korg..korg la adekbradek yang paling best.aku xdpat kat mane2 lagi adikbradik cm korg..aku tau aku sometimes agak annoying,,mbebel..but aku just cant stop myself from being worried pasal korg..aku xdapat bayangkan idop aku kalau aku ilang salah sorg dr korg..aku xleh hidup...korg yang serikan idop aku dgn lwak2 bodoh...aku sayang korg..!!!cheb,,qib.,abg yus,,ngah,,kak eima...

my friends.

im sorry kalau wat salah pape..i knw aku ni kawan yang jahat,,xbaek,,sllau kutuk org,,biase la tu,,manusia weh xpenah perfect,,aku sedar,,anyway thanks sbb sudi jadi kawan aku..halalkan makan minum..ader mende teramik ke,aPe ke..harap maafkan..sgala2 nyer..aku minx maaf dr ujung rambut sampai ujung kaki..aku sayang korg..

No comments: