guest book

Free Hit Counters

Saturday, May 3, 2008

sehari bersama qaya. :)

qaya n me
qaya the poyo.ahaha
halaman umah aku.
seronok harini.

akhirnyer dpt gak jumpe kwn baek aku.iaitu: qaya.best je.

seb bek la qaya dah ader lesen.

so kul 10.45 qaya sampai umah aku.

kiteorg g library precint 16 nak wat mmbership card tuk aku.

senang mau pinjam buku.

then dah settle tu,,,

qaya drive g dataran putrajaya.

amik gbr kat tasik tu..

macam2 la cik qaya ni amik gbr..aku jadi model dier..hahaha..(bangga mode)

kemudian g makan kat taman warisan(aku blanje qaya) :P

borak2..gossip2..gelak2..best.,.

pastu balik umah aku lepak2..

catch up stories yg mnarik lam idup masing2..

kul 6 kua kat laman umah aku..

amik gbr lagi..

today i called as "amik gbr day" haha..

snap sane sini..

aish...semngat jer..as a conclusion sgt hepi arini.

luv my bestbuddy ruqayyah mohd Ali.

next time aku drive plak..haha..

tu je..

:)))

No comments: