guest book

Free Hit Counters

Tuesday, June 3, 2008

?

6 days,
since they left for umrah.
hoho.i've already missed them like hell.
mama papa!
haha,aku mmg anak manja.bia la.

oke2 aku ade 1 story aku mau citer.

kenapa eh kalu lam idop musti xsah kalu ader pyemak a.k.a pompuan gedik yg myempit lam urusan kite??wth!!!
rs cm nak bunuh je spesis pompuan cmtu.
mind ur own bisnes la weh!aish.
kalu dah hebat sgt asal laki tu xpilih kau je?!
ni tak nak guna taktik kotor.gile loser la kau!

haha.ttibe je aku emosi mlampau kat sini.

pesanan bagi sume wanita2 kat dunia ni:

jgn la guna taktik kotor sperti mgadu domba.,mnipu serta mcari publisiti murahan

pd gologan lelaki supaya mmilih anda sbagai teman idop mereka.kalu

dah mmg jodoh kau xkemana.

"lelaki yang baik adalah untuk wanita yg baik dan begitu jugak sebaliknye."

"KAU"

penah ada lam idop aku,

penah kongsi sumenyer dgn aku,

ntah nape sume blaku,

adakah tu pun salah aku?

tapi thanks kau buat aku tahu,

yang sume janji kau sume palsu.,

hidup ni penuh liku,

tapi aku masih di sini,

mcari sape diri ini,

tanpa kau di sisi,..

hahahah

6 comments:

cik pinat.... said...

hohoho..
tau xpe..
aku sguh mencik itu pompuan..ngeh3..

sindalola said...

gile emooooooooooo
dah hormonal dah kawan aku sorang nih
(gelak kejam)
XD

kesuma dewanti sukarno puteri said...

lu pikir la sendiri.
sebenarnye aku lgsung tidak memahami setitik noktah pun yg ade dlm cerite nh.sekian.
cmmt saye adelah;cerite nh best.

tNOe said...

hahahaha..
teh,
aku emo uhhh...
nga3..
hahah..
pepod,
jom benteras wanita seperti itu..

ruqayya said...

iqa..

huuu..

kau ke aku? haha

atiqah anak manja said...

qaya!

kau la.

xkan aku plak.

haha.

aku xpenah alami krisis cm ni.

ohoi.