guest book

Free Hit Counters

Tuesday, July 29, 2008

hilang kawan. :(

hola everybody~
wee~~
skrg ni mood tgh down sket~
ader mende jadi la.
i dont know la nape leh jadi cmtu.
ok btw..
2 org member aku dah pindah skolah,
i mean dia dah xbersama kiteorg lagi,
naim,.
dia yg memeriahkan kelas slama ni.
hari ahad aritu sempat la lepak wat kali terakhir ngan naim.
such a great moment la.
even dia kutuk2 aku pun aku bia je,,haha
kenangan terakhir la katakan.
harini patut kua lepak ngan mc n the gang but
i think im grounded la skrg ni.
last week je bape kali kua,,..
so here we are now.
hilang member yg slalu kacau aku...~
slalu wat muka annoying,,
haha
seriously im gonna miss him like hell,.
even br kenal dis year but cm dah kenal lama je~
kalu u baca ni,,
hope ko xlupa aku and member2 kat sini,
;)

No comments: