guest book

Free Hit Counters

Friday, September 26, 2008

ah!

harini aku bengang!
selama ni aku wat baek org pijak pale plak!
sape x bengang! ;0
malas dah nak layan makhluk2 yg xpaham bahasa.asal wat baik je,nak ngade2
lebih2 lak.
weyy kau igt mak aku bibik kau ker?
sedap hati kau je an?


melampau la ni!

dah skrg jgn arap aku nak baik2 ngan org dah.aku dah malas nak buat baik
ngan org,agak2 selama ni aku baik bukan makne aku
bleh diperkotak katik.bla la weyy!!

p/s ; sape terasa mampus la.!

2 comments:

bebaskann said...

iqa dear, salam aidilfitri diucapkan..

maafkan zahir batinku jika ada mengguris perasaan kau ya.. :)

______

aku rasa aku bukan orang yang engkau mention kat atas ni..so aku buat mcm biasa lah..hehe

tnoe said...

hahahah
xdela ni cuma luahan perasaan je.

wahahaha