guest book

Free Hit Counters

Sunday, November 9, 2008

pakcik you;re my hero

harini aku g pasar beli barang dapur.
nape xcaye ker?
aku skrg smakin dewasa meniti hari2 sbgai sorg remaja.
hahahahahahaha
*ayat sastera habis la.
pastu tgh2 aku pilih ayam ikan sotong sume tu
berlaku la dialog sperti di bwh ;

aku : {muka yakin pilih2 ayam}
pakcik : dik, awak beli barang umah ke?
aku : ye. {xkan la aku beli buku sejarah plak kt sini}
pakcik :bagus la muda2 dah pandai g pasar. ni keje kat mane?
aku : saya skolah lagi pakcik.
pakcik : la yeker?nampak cm dah keje je.ni reti
tak nak pilih udang?meh pkcik ajar cmner nak pilih udang.

{pakcik ni pun mbebel la ajar aku pilih udang yg segar.bla...bla...}
aku : {dgr jela dgn tekun} oh camtu rupanye.

b4 dis my papa yg slalu beli brg2 dapur ni.
so aku xamik port sgtt.skrg i knw hw it works.
so next time boleh la aku take over keje2
shopping barang dapur ni. aku rs aku dah dewasa skrg
its the right time 4 me utk wat keje2 ni.
mama & papa dah boleh sit back & relax.
im big enough.heee
^ayat anak2 yg baek.

moral of the story : rajin2 la ke pasar ye kawan2.

hahahaha
:)

No comments: