guest book

Free Hit Counters

Tuesday, November 25, 2008

pepod mok!haha

7 fakta tentang saya
  • seorg pompuan
  • saya gemok but comel.wahaha
  • saya lulusan smka maahad hamidiah,kjg
  • seorpelajar skolah lagi.
  • saya ank ke 3
  • saya suka makan.ngap!aahahaa
  • singer wanna be. ;)haha
7 perkara menakutkan saya di dunia..

  • Yang Maha Esa..
  • bila peksa,x lulus...uwaaaaaaaaaaaaaaa!!
  • takut mati.ishk!
  • lipas sgala jenis serangga
  • kehilangan org2 yg tersyg...
  • xde kawan di sisi menemani perjuangan ini..chewwaahhh..!
  • accident yg melibatkan diri ini..!!

7 lagu buat masa skrg
  • sum 41- a hell song
  • ari lasso - seandainya
  • matta band- tak bertepi
  • romance-ku ingin kamu
  • jojo-leave
  • avril lavigne- girlfriend
  • orange range_ikenai taiyou
7 perkara selalu sebut
  • duuhh~~
  • kot
  • ciss..ciss..ciss
  • Ya ALLAH
  • hahaha
  • babun tol
  • babi q
7 perkara yang amat bernilai
  • family terchenta..
  • sahabat2 tersyg..
  • rakan2 terhormat..
  • hp..
  • lemak
  • sayang i la.wahaha

(pepod suh letak gbr)
amik kau muka sorok leemak!haha

sekian tag dah habis.

No comments: