guest book

Free Hit Counters

Saturday, April 11, 2009

The Journey begins.

assalamualaikum.
exam dah nak dkt duh.
adoi.lemah tol.
subjek xrevise lagi.
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ok2.
maybe aku xupdate blog ni as much as i do know
sbb aku nak limit time beronline.
haaahahaha
(i wish)
ha.
aku agak panas la ngan bdk tu.
ntah nape aku rs cm dia annoying gle.
rimas doooow.
td pun aku telah tlihat satu adegan
yang myeksa jiwa ini.
sob..
(emo)
haha
poyo sungguh ayat aku.
hahaha
hidup kat sekolah makin best.
ngan kawan2 yg best.
syidot n lin makin ganas.
haha tarik2 tudung.
uyaiiii,
kesian afiq kena baling botol.
syidot ketua gangster kita skrg.
hahahahaha
aku rs sbelum aku mbebel lagi tanpa tujuan baik aku
bla.
tata.
;)

1 comment:

Anonymous said...

aku ke annoying tu?hehe