guest book

Free Hit Counters

Saturday, June 20, 2009

tagged by kak ira

1. Ape perasaan anda sekarang?
takde rase pape.lapa sket.grrr

2. Saya nak makan?
eskrem coklat.gian ni.

3. Saya tak suka makan?
durian.boleh pening pale ni makan durian.

4. Impian saya?
happy kan parents,thats all I want to do.

5. Haiwan yang saya tak suka?
semua nya.kejam kah aku??

6. Saya harapkan?
semua bjalan lancar.STPM cemerlang masuk U.

7. Jika boleh putarkan masa?
nak repeat balik upsr,pmr,spm,

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
habis study,kawin,ada anak,happily ever after

9. Handphone saya adalah sebuah?
hp alif.mmg berbaloi.slalu jadi bahan oleh MC.

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
ada la a couple of time.kanak2 dulu.hahaha

11. Saya suka pada?
aaaahahahaha

12. Kawan-kawan saya?
sume mulut cm choyyy,trutama lin.syidot,noe.hahah

13. Pernah dikhianati?
ntah penah kot

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yh khianat anda?
wat bodoh.what goes around comes around.diam lagi ok.

15. Senaraikan 6 orang untuk di'tag'
sesape la.

No comments: