guest book

Free Hit Counters

Thursday, September 17, 2009

hit it baby

sekolah sangat la mbosankan;
aku rasa macam nk lari balik rumah je.
kawan2 skelas suruh dtg sbb nak jumpe la b4
raya.alih2 end up aku yang datang n yang lain ghaib tah ke mane,
bagus la tu.
rutin di sekolah amat 'mnarik',
bgurau senda mbahan orang,
*noe tak dtg so keasyikan mbahan tu kurang sikit.hahaha
bborak2 tin kosong,
bgossip dgn ieja,
blaaaa...bla..........blaaa...
bmesra dgn kak zana.
*or to be exact cikgu zanariah.hahah
ok enough.
ttibe cikgu bm bagitau markah pulak.
adoyaiiiii musti akk dpt truk ni.
jeng...jeng.........jeng......
.......................................................................................
............................................................................
.....................................................................
...........................................................
..............................................
...................................
.......................
.............
.....
..
it wasnt bad after all.Alhamdullilah.
thanks to kak lin sbb ajar aku hafal carta2 tak bfaedah tu ye.
ahah.
aku tau aku boleh score lagi.
yeah baby bring it on.
hahaha
:)

No comments: