guest book

Free Hit Counters

Friday, October 30, 2009

dasar berkecuali.

tak penah nak mengaku salah sendiri.
semua salah org di sekeliling yang senantiasa dicari,
awak tu hebat sangat ke budi perkerti?
aku hanya tahan je nak mencaci maki,
nasib baik masih tebal iman di dalam diri,
kalau tidak melayang la kata2 nista merobek hati;
kita ni manusia kena la berhemah,
bukan nak membebel atau berceramah,
hanya nak memberitahu dan meluah,
kalau di simpan dalam hati tak sudah2.
sekarang aku dah malas nak cakap banyak,
hanya tinggal duduk dan tengok,
lantak kau la nak tergolek atau tercongok.
sekian trima kasih.

2 comments:

Gho$t said...

aduh, aku terkena lagi............

tNOe said...

aku tak maksudkan kau la sengal;