guest book

Free Hit Counters

Saturday, February 20, 2010

.

semua headline di facebook mahupun di
blog rakan rakan semuanya berkisar tentang
isu yang sama iaitu;
RESULT SPM &STPM.
aku dah cuak tahap puncak
tertinggi dalam carta kecuakan yang
ada di muka bumi ini.
macam mana lah agaknya aku nak
menghadapi realiti result aku nanti.
bagi orang lain maybe peluang tu
cerah sebab semua orang bekerja
keras.aku pun sama.
sama macam kawan kawan lain.
tapi aku rasa ada benda yang tak cukup.
*pada kawan kawan yang rapat maybe diorg tahu
apa yang aku hadapi waktu itu.
kesimpulannya kawalan emosi sangat penting.
sebab tanpa kawalan emosi yang stabil
dan kukuh,
sehebat mana pun kita dalam sesuatu
benda,
akan jadi sia sia sebab kawalan emosi adalah
asas dalam menentukan semuanya.
redha dan pasrah sahaja lah.
sorry atas nada nada keskemaan aku.
saje takde mood nak menaip
mengarut ngarut macam biase.
:(

2 comments:

Viera said...

yelah kak.
stpm 25 feb ni kuar.
moga kak dpt result bgus.yg pnting kak dh wat yg terbaek kn?
:)

Viera pn nerves tggu spm nih.heh

Ian 이재인 said...

haii...siapakah? tapi mcm ada gamba abdullah Husairi...