guest book

Free Hit Counters

Friday, April 23, 2010

Ana Syai

*phewittttttttttttt awek sapa cun ni.=__=
kehadapan mokcik yang dirindui tetapi tak berapa disayangi sperti mana aku sayangkan duit tab.selamat hari jadian ke 20 tahun.eh betul ke 20 bukan 40 eh?tak kisah lah wlaupun mokcik umur berapa mokcik tetap muda di hati saya.percayalah tiada yang muda melainkan muda muda belaka.ececeh.semoga mokcik berjaya dalam hidup....bertemu jodoh yang baik.*eh dah bertemu kan?sila mengaku.wlaupun saya selalu buli mokcik,tapi ingatlah bahawasa nya saya tak berniat apa apa.hanya lah utk menceriakan suasana di hari raya.ok la sebelum aku merepek dgn lebih giat,izinkan aku mengundurkan diri. salam hari jadian dari saaya.
yang benar sebnar benar bbenar benar benar;
hartnoe suparjpoyo S kumaladewi & suami.
=_______________=

No comments: