guest book

Free Hit Counters

Thursday, April 1, 2010

gagah gagah manja

tengah khusyuk online sambil dengar radio,
tiba tiba DJ radio tu kata ;
"sekarang adalah segmen dedikasi ucapan buat yang tersayang"
antaranya ucapan yang tangkap leleh yang dibuat
oleh pendengar2 ialah:
"abang sayang ayang sangat sangat,
ingatlah abang sayang ayang aje."
"apesal anje tak angkat abang call tadi?
anje dah tukar no phone ke?"
"kepada joyah di Sepang,sayang sayang ayang sangat."
HAHAHA

6 comments:

p.i.n.a.t. said...

ahahaha....tgkp leleh wa ckp lu..

"itew cyg tamu cgt2" xde?ahahaha

tnoe said...

HAHAHA
aku tgh dengar la ni.
tunggu jugak statement;

bebi,abe saye sangak ko bebi.
*versi keecek kelate.
HAHAHAH

or

"baby omey,abg cayang tangat2 kat baby.

NOT!
HAHAHAHA

p.i.n.a.t. said...

ahahha.....
aku da glak guling2 da neh!

Cik Z@i Pen@nG said...

salam...

paling x suke segmen camnih...geli telinga dgr...rs cam nk meleleh taik telinga....adessss....

tnoe said...

salam.
hehe
awak geli telinga.
saya ni dah nak naik mual
gitu dengar ucapan abang2 gagah di luar taman di hati ni.
HAHAH

sonnet™ said...

geli geli telinga dgr
gugur bulu ketiak bile segmen ni ke udara
haha!