guest book

Free Hit Counters

Sunday, April 4, 2010

korang tahu siapa tak payah cakap

ayah sarah telah kembali ke pangkuan MAHA PENCIPTA
malam kelmarin.
Takziah Sarah.
Wlaupun aku baru je kenal sarah
tak sampai 2 tahun tapi
dont worry sara you're my best friend
and I'll be by your side no matter what.
Like you always said.
:)
"kawan HUA-HUA satu 'bas' sekolah,
Kawan SOB-SOB jangan harap sangatlah"
aku tukar status di facebook.
sebab aku terkilan dgn realiti yang
berlaku dpn mata aku semalam.
bila berlaku musibah,
baru tahu siapa kawan sebenar.
Kawan yang betul-betul sayang kan kawan yang
ditimpa musibah
takkan sanggup tukar nilai
peluang utk bersama kawan tersebut di saat
dia kehilangan seseorg yang penting dalam hidup
dia dengan satu benda
yang kau boleh dptkan bila-bila masa,
yang takkan terjejas pun kalau kau tak pergi,
tapi takpelah itu hak masing-masing.
dan mungkin individu terlibat
tak ada "hubungan hati"
yang kuat macam kita yang lain.
*tak payah la jadikan post ni kontroversi atau isu nak dipersoalkan.
sekian,

2 comments:

fafaz said...

ok,
i know who are you talking about.
:))

tnoe said...

good.
aku sampai harini
tergaman wei.
ada jugak org macam tu.

adoiyai.