guest book

Free Hit Counters

Saturday, April 24, 2010

SIFAT

Oh okay for now
Ujian Meeedsi dah selesai.
yeay!
satu penderitaan dah habis.bukanlah menderita mana jawab soalan2
tu tapi yelah tak pernah seumur lemak akk jawab soalan soalan
tu.
ok move on.
pejam celik,makan minum,dah nak masuk bulan 4.
wow time flies soo fast.
aiyoooo azam tahun baru tak bergerak lagi pun.
tak boleh jadi ni. harus dan musti digerakkan.
alah standard lah the hardest thing to do in life is
to make a first step.
am I right?
=_=
sekarang aku dah malas malas nak berpoya
atau dalam erti kata lain menjadi sperti diri aku yang dulu.
aku rasa dah tiba masa aku perlu serius dan fokus terhadap
apa yang aku panggil sebagai tanggungjawab.
dan perlu juga untuk aku mengubah apa apa kelemahan
yang ada pada diri ini.
di bawah disenaraikan apa yang perlu aku atasi;
*saya seorang yang kurang daya kesabaran.
oleh itu perlu perbaiki itu supaya saya akan menjadi sorg guru yang baik.
lagipun kurang sabar ni memakan diri.
*saya seorang yang mudah menangis.
bayangkan lah tgk Cerita yang bukan bergenre sedih pun aku boleh meleleh.
belum lagi cerita hindustan ala ala Kabhi Kushi kabhi gam.
oleh itu harus kental dan gagah.tidak menangis sewenang wenangnya.
HARUS. ok tnoe anda boleh berhenti menggunakan perkataan HARUS skrg.
=_____=
*saya sombong.
okey fakta ini amat lah tidak bersesuaian dgn aku.ada kawan kawan kata aku
nampak sombong pada awal pkenalan.cess,
oh fakta ini dikukuhkan lagi dengan insiden aku meng HOTkan akak polis trafic .
*dear BFF sila recall balik kejadiaan ni masa zaman skolah dulu.
aku tak tau kenapa akak tu ttibe melabel aku.
"aku rasa nak lempang je budak bawak Kete SAVVY tu.KEREK."
-sumber dari kawan 2 yang boleh dipercayai.
oh aku pun tak tau.
oklah oleh itu aku harus lebih senyum dan mesra dgn orang.
tidak boleh menunjukkan muka masam mcuka wlau apa keadaan skali pun.
HARUS.HARUS.
atau mungkin aku perlu memakai T SHIRT yang tertera;
"SAYA TAK SOMBONG,MUKA SAYA MEMANG BEGINI"
=___________________________________________________=

1 comment:

Puteh said...

peristiwa kedai fotostat 2 pn ko ptt kenang..
abg 2 lg direct ckp 'mke cm ank org kaya'
haha