guest book

Free Hit Counters

Monday, May 3, 2010

aktiviti lepas exam

aha.
ttibe dapat ilham nak post pasal isu ini.
lepas aku dah bekerja selama sebulan hari tu,
bila aku online FB je,
ada kawan kawan yang musti ada comment
or kat Fb Chat tu tanya soalan soalan ni;
"kau buat ape skrg?"
"habis dok rumah jelah"
"tak bosan ke?"
"pergi lah cari kerja lain"
"ohoi menanam anggur je?"
hamboiiiiiiiiiiiiiii.
musti korg ingat aku goyang kaki kat rumah kan?
musti korg berpendapat aku dok rumah menghabis kan boras mak bapak kan?
haha
the truth is aku sedang menikmati hidup bebas tanpa perlu
fikir tentang pelajaran or what not.
mak ayah aku pulak baru memulakan alam
persaraan.setiap hari boleh dikatakan aku akan melepak
bersama my proud parents.
lepak taknak dekat nak pergi KL je.
haha
kalau tak,
kiteorg akan bersama sama decorate rumah a.k.a
ubah perabot sana sini.
life is just great!
niat memang nak cari kerja
tapi bila fikir balik why should I miss the chance to spend
more quality time with my parents?
No No No.
I ♥ you both!
;)

No comments: