guest book

Free Hit Counters

Friday, August 20, 2010

-_____-

saya seorang pelajar UPM.
saya tingggal di Kolej 12.
saya bersyukur kerana dapat K12.
di sini segala kemudahan ada.
kafe dekat,bas senang dapat,bilik tingkat bawah
tak payah lah nak pecah lemak mdaki tingkat 5 tiap hari.
lagipun k12 ini amat dekat dengan jalan nak balik
ke rumah saya yang hanya sekentut dua dari sini.
saya suka.
mula mula dulu saya tak suka kolej ni.
saya rasa tak hapa hapa tah banyak bebenar aktvt kena
join.nak dapat merit lahh nak stay kolej lahh
saya rasa merepek semua ni.
saya mencaci caci dalam hati.
tapi lama kelamaan saya dah mula sayang akan k12.
saya sedikit demi sedikit terbuka hati nak join aktvt2
yang ada.walaupun saya rasa macam berat saya tetap
gagahkan diri join.
wow.
best rupanya.
dapat kenal dengan kawan2 baru,
senior,
saya dapat ramai kawan.
saya dapat tengok banyak kerenah manusia.
saya terpilih jadi player netball k12.
berlatih tiap malam.
*walaupun ada sesekali ponteng.haha
saya sayang k12.
tak dapat dinafikan.
saya secara malangnya tlantik sebagai ketua aras 1.
mula mula saya tak rela.
tapi sebab amanah,saya tunaikan jugak tggjwab tu.
saya berusaha dgn ahli aras yg lain utk
menang wlaupun tak 100 % bagi kerjasama.
saya join aktvt itu ini.
alhamdulillah.
kiteorg menang ptandingan suara 12.
no 2.
keseluruhan no 3.
saya makin suka tinggal kat k12.
makin hari makin sayang.
.............................................................................................
.............................................................................
.........................................................
........................................
...........................
...................
...............
........
.....
..
tapi kegembiraan saya tak panjang.
saya baru tahu yang sebenarnya
saya tak patut di sini.
I dont belong to k12.
I supposed to be KMR student.
kenapa fakta ni baru di beritahu pada minggu ke 7
saya di sini?
kenapa lepas saya dah sayang k12 baru benda ni
terbongkar?
kenapa baru skrg nak bagitau?
kenapa?! kenapa?!
hancur berderai hati.
):

*HIDUP KMR

haha

No comments: