guest book

Free Hit Counters

Wednesday, November 10, 2010

bebel takde tujuan

derita kedua dah datang dah. esok (khamis) ada paper lagi 2. paper linguistic dengan paper kemahiran berfikir. rasa macam biasa lah. preparation sedang sedang elok je. takde lah gah sangat macam study sampai lewat malam ke ape. hehe. Insya ALLAH boleh jawab.eh jap,dengar cite markah eseimen kita dah kuar untuk KB,betul ke kawan-kawan? lantaklah nak check lepas exam esok supaya emosi tak terganggu.haha. ok move on. bukan pasal exam aku nak merepek ni.isu lain. Pasal blog ini.

Blog ini aku dah create dah lama.dari zaman lepas spm lagi sampai la sekarang ini aku dah bergelar mahasiswa UPM kampus hijau.. *LOL. aku rasa seronok bila dapat merepek segala benda di sini. Nak dijadikan cerita, aku tgh blogwalking tadi ,ttibe aku nampak la ada satu blog minah ni,cakap pasal blog dia. *eh paham tak? dia cakap lah macamane blog dia tak banyak follower macam blog HZ. Aku pun terus pikir. Lulz,memang mentaliti budak2 la beliau ni.buat blog untuk mencari publisiti dan mencari 10000 follower.nak buat ape? nak tunjuk yang kau hebat sbb ramai follower? dah memang belog HZ tu best memang la orang follow,and aku dapat rasa bila baca blog HZ,memang ikhlas setiap penceritaan dia. and aku pun dah addicted baca setiap post dia. Yang aku heran budak2 skrg berblog je cakap benda common,benda yang tipikal. sape lah nak baca. semua post nak berlagak cantik,nak berlagak konon kau tu in trend la up to date amik gbr depan cermin toilet la, Uh puhlesssssssss kalau setakat sebab ayat-ayat common macam ni ,takapayh la nak berbangga. nampak sangat la berblog sbb nak mencari publisiti. adoyaiii.

" please follow my blog.I'll follow yours back"

ehh ehh kau sapa nak suruh aku follow blog kau? haha sorry tak berminat.dari awal lagi prinsip aku berblog ni bukan nak cari kenalan or follower yang raamai.nak buat ape anyway?
blog ni sebagai medium aku nak update kawan-kawan aku, sepupu aku pasal benda yang jadi dalam hidup aku sehari harian,mungkin skrg aku tak lah kerap update tapi still blog ni penting untuk update mereka biarlah hanya seketul dua ayat dalam setiap poss pun. haha

blog ni pun jadi medium untuk aku update kan diri sendiri dengan isu semasa yang jadi kat negara kita. banyak blog yang aku selalu tgk bagi good thoughts and comments pasal certain issues. Tambah ilmu sampingan katanya. aku pun dapat tgk kerenah orang and kita sedar tak semua kita ni senang je sentiasa. bila baca blog orang lain, kadang2 kita dapat baiki diri kita sendiri. Oleh itu hentikan lah nak suruh2 aku follow korang punya blog kalau korang pun aku tak kenal. AKu bukan nye nak berlagak ke hape, tp kadang2 aku macam tpikir tak bermotif uols suruh aku follow blog korg yang tah hape hape aku tak kenal pun sape.

Walaupun blog ni takde pembaca ke,takde follower ke aku still akan keep it here forever sbb dah banyak sangat memori yang terpahat di sini.
Ecececeh.

Kejap, ape isi post aku kali ni?
rasa macam mbebel tanpa hala tuju pulak,
haha
ok la bai nak study KB.

No comments: