guest book

Free Hit Counters

Saturday, April 23, 2011

Mokcik




Happy Birthday Syaikhah!

Saya sayang awak!
Semoga Panjang Umur murah rezeki,
berjaya dunia akhirat.
Bertemu jodoh yang baik.
*dah bertemu kan? hahaa

Aku saje je buat2 lupa bday kau.
Sebab aku nak buat kelainan sikit la.
Ape barang wish kat Facebook.
Wish kat blog la baru seantero donia
tau hari ni bday kau.
hahaa.

Shy,
semoga awak berjaya dalam apa jua perkara yang
awak nak buat.
Saya doakan awk tabah menghadapi dugaan dan cabaran dalam hidup
ini.

Sob sedih pula.
sorry selalu buli kau dengan nama nama pelik
seperti mokcik, mok dan lain2.
Percaya lah walau sejahat mana pun
saya pada awok,
saya tetap sayang pada awok.

Sobbb.

Hahaha

Ok la bai.

All the best exam.
Awak hebat!

*tibatiba geli bulu hidung ber awak awak dengan kau
mokcik.
haha

2 comments:

atika said...

kak tnoe...sob..sob...TQ...SGT SEDIH....TQ TQ TQ....SAYANG KAMU SENTIASA...MUAH..KAMU TERBAIK...KELAK PASTI YANG TERBAIK..INSYALLAH..

atika said...

like!!!!