guest book

Free Hit Counters

Friday, May 20, 2011

cawan

Jadi kisahnya pada hari khamis yang lalu (yang lalu padahal baru semalam)19/5 saya telah pergi untuk sleepover di rumah kawan baik saya ;Pepod atau nama sebenarnya .. eh nama penuh kau ape pod? wahaha ok menipu pula tak tau nama kawan baik sendiri. Lalu kami mengatur temu janji *ke janji temu dengan masterji cupcake di area BBB iaitu kak syud chanteque. Hahaha walaupun terlewat beberapa jam atau lebih tepat lagi lebih kurang 3 jam lewat dan kak syud tak habis2 membebel isu sama, kami berjaya menuntut ilmu utk menghias cupcakes dengan cantiknya. Walaupun kritikan pedas dilemparkan oleh masterji seperti ;

" eh corak ape kau cuba buat ni? "dan kritikan keji yang lain, kami tabah menghadapinya. Mujurlah Syaza merangkap adik pepod seorang pelajar jurusan kulinari jadi kami serahkan pada beliau lah apa2 yang kami rasa malas nak buat. Hahhaha *gelak syaiton di sini. Lepas tu bagi kek kepada cikgu2 terchenta yang tinggal di area rumah mereka ni. Seronok bergossip sakan sampai lupa dah pukul berapa. Yela kan ada orang nak belanja makan steak. Ngeh ngeh. Thanks bix sebab belanja. Ok la malas la pula nak membebel ni. Penat jari aku kang kurus pula. Ok bai.





2 comments:

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

bak mai 1 aku nak wei.....

tnoe said...

saba saba adik2 nanti kak tnoe buat lagi ye?
haha