guest book

Free Hit Counters

Saturday, May 14, 2011

My 21st Birthday

Hi people.

**************************************************************



Sorry lama sudah tak update. Been busy dengan kehidupan seharian. This time I want to talk about how I celebrate my 21st Bday. Yes people I'm 21 years old already. Sounds old right? Pedulikan yang penting aku tetap muda,memang muda & jadi muda.wahaha.


Ok 1st of all,


Kawan-kawan coursemates dah celebrate bday aku advance beberapa hari in fact awal seminggu sebab by the time bday aku aritu semua orang dah balik rumah cuti semester. Sedih gitu jadi haruslah celebrate awal. Aku tak tahu pun plan mereka tu. Suprise betul. Thank you loves. Anda semua memang terbaik. Saya sayang anda semua tiada yang terkecuali.

Seterusnya family aku pula buat celebration untuk my bday. Bukan lah ada party besar bsaran segala hanya la berkumpul sama sama satu family. Itu dah cukup untuk aku. ececeh syahdu pula. Thank you Papa & Mama. Thank you sebab belanja sy makan malam bday tu. Fuh makanan memang mengeratkan hubungan. :)




Lepas tu pula, kawan-kawan baik dari tingkatan enam merangkap geng caci maki pula buat sambutan. Ni rasa nak jadi artis ni. wakakak. Thank you kalian. Thank you pada leha sebab buat kek sodap tu. comel je. I likeee! ;D thank you semua. Bday yang ni clebrate sekali dengan lin, adli, dan akmal. Yeayy
Thank you untuk semua ucapan bday di Facebook & yang text saya personally, saya nak cakap terharu gile sebab kau orang ingat bday saya. Saya cuba sedaya upaya nak reply each and every comment. Alhamdulillah berjaya. Terima Kasih banyak2. Untuk bestfriends yang susah susah buat bday celebration untuk saya, hanya Tuhan saja yang dapat balas budi anda. Terima Kasih.


Untuk pemberi hadiah;

Rosanne, Teng, vilo, Swee lan, Lin, Adli, Fiza, & lain-lain, Thank you very much. Banyak nya terima kasih dalam post ni. hehe. Thank you semua! Saya sayang awak semua 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000 kali. Hehe.

Semoga saya lebih matang & tidak mudah emosi setelah berusia 21 tahun.

hihi





Yang benar;


tnoe bukan nama betul.





:)




No comments: