guest book

Free Hit Counters

Monday, April 21, 2008

sleepover di rumah mereka


dah bape hari xmembebel kat sini.
gian ouh nak mnaip.
hahah.
oke spanjang waktu aku xpost blog kat sini..
aku sbnrnye brada kat umah abg aku.
3 hari jugak la aku btapa kat situ..
umah baru.
sronok la mluangkan masa bersama abg n kak ipa ku.

aku la yg jadi interior designer tok mereka.
since mereka xde sense of fashion dlm mhias umah..
so i took the job.
fuh!!
bukan senang nak hias umah doh.byk mende nak wat,

pastu g la bpoyapoya bshopping sakan di shopping complex..
best.
pastu masak..makan..act,aku suka la lepak2 ngan abg aku..
since kitorg adekbradik nh mmg la close with each other..
kalu sehari xjumpe pun sangat la rindu *kepoyoan mlande*
haha,~
byk mende gak aku blaja dr idop aku shari2
iaitu :

*we should appreciate ape je yg mak ayah kite sacrifice tok kite.
*dalam idop musti ader tolak ansur.
*kerjasama mringan kan beban.

oh;
last saturday.,
ader jamuan makan2 tok kami skeluarga
kat hotel legend KL..
best la bukan slalu dpt kumpul sume family members dlm satu majlis..
makan2..
borak2..
gelak2...
sonok!



anyway thanks to papa sbb blanje.

dolah.qib.cheb yang baget.hahah


abg yus and kak eima mama and the girls.

papa kami! <3>


2 comments:

mE.my$eLf.i said...

beshnye tn0e!!!!
aku nka abg!!
huhu

PS;usha laa bl0g akue,xde papep0n,br brjinak2..kasi tunjuk ajr k..

tNOe said...

nak abg ke man??

amik la abg aku.

hahah

:))