guest book

Free Hit Counters

Wednesday, April 9, 2008

reunion maahad



reunion day!!the day we've been waiting for.really enjoyed myself there,.i met my old friends..eff...wanie..sume la.ramai sgt yang datang..macam pasar pun ada gak..sume nak citer..aku pun dh xtau nak dgr citer yang mane,,.hihih..sronok la..walaupun suasana agak kepoh dan kecoh aku dpt gak bpeluang gossip ngan kawan2 lama.dan aku blajar satu perkara hari tu..iaitu..kawan lama xpat di cari ganti..hahah..btol..aku dh jumpe macam2 kawan spanjang idop aku..aku rasa kawan yg baek susah nak cari..aku buleh kawan ngan sesape je..xkire la ape status dier..ape perangai dier..aku dh sdar akan hakikat tuh..aku tau kalu mmber2 aku baca ape yg aku tulih nh musti diorg agak pelik..tp aku ngaku la..kite xleh nak judge org weh..wlau ape pun org tuh penah wat kat kite...kite kena maafkan....sedangkan nabi maafkan umat ..ini kan kite yang seba kekurangan ni...kite sume xperfect...just kwan je ngan sume org...sekian...

2 comments:

dari tinta afie.... said...

eceh...besh nye...nk g reunion lagik.....

tNOe said...

reunion 10 tahun dr skrg
time tuh sume dah bjanggut~
ahaha