guest book

Free Hit Counters

Tuesday, January 26, 2010

bethaaaa punyaaa

malam sebelumnya;
mama: ikah,esok ikah teman papa pergi
check up macam biasa ok?
aku:ok esok pukul 8.30 kan?ok ok.
.............................................................................................
..............................................................................
......................................................
.........................
...................
........
...
.
hellow mellow dellow,
*bahasa baget manjewww jewww.euww
nak kopi ke milo?
hahaha
harini gua malu bethaaaa punyeer
*gaya fareesh cakap "besarrr punye"haha
"nak pakai baju ape ni?"
*baget nak pergi je?haha
cari baju cantik2 nak
pergi teman ayah checkup
kat hospital.
ttibe;
ayah : ok my driver dah sampai.
papa pergi dulu ye.
eh ikah nak pergi mana?
aku : *betulkan tudung yg macam chil &blur dgn ptanyaan itu.
ikah follow papa laaa.
mama kata ikah kena teman papa g hospital.
ayah : eh tak payah.
papa pergi kejap je.tak payah teman.
aku:la yeeeker.tak boleh ke nak pergi jugak?
*yela aku dah lama bsiap cm nak rak,takkan gua kat rumah je?haha
ayah:tak payah la.lepak kat rumah je.
aku: ok.
*muka hampa naik bilik tukar baju balik,lepak depan pc layan movie.
(-_-)

No comments: