guest book

Free Hit Counters

Thursday, May 27, 2010

kejap jepp

assalamualaikum.
apa khabar kah kalian semua?
*ttibe mood skema.haha
okay lah let me get this short & simple.
harini sudah 27/5,
it means aku ada less than a week utk
packing,bersiap kan diri dari segi
fizikal,mental & rohani utk menghadirkan diri
kepada Maha Pencipta.
disebabkan itu,
akan kurang lah update dari blog ini.
sebelum itu,
di kesempatan ini,
saya mahu menyusun sepuluh jari tangan,
&& juga kaki meminta maaf sekiranya terdapat
salah dan silaap selama anda semua mengenali
saya.segala gurauan yang menyinggung sanubari
& hati naluri anda amat saya kesali.
doakan keselamatan & kesejahteraan saya.
oh ya kepada;
pepod ,bix,lelem ,
dear BFFs yang lain.
take careee okay.
jangan rindu rinduan ogeww.
-.-

5 comments:

RtaiN said...

Ko nk g mane? o.O

Myraaa said...

lain macam saje .
mau pegi mane ?
:|

A said...

fatin & myra;
dont worry pergi bukan sebarang pergi,
pergi menyambut seruan Illahi
menghadirkan diri ke bumi ALLAH.

:)

RtaiN said...

wah, semoga selamat pergi dan selamat pulang :)

A said...

baik lahh
thank youu youu
:)