guest book

Free Hit Counters

Sunday, May 23, 2010

Oh yeeeeah

*gambar kredit to : Shahir Af8 FanPage
auwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww abe gigi besi menang.
oh yeahhh.
ok aku tak tengok sebenarnya konsert tu.
busy mengurus jamuan reunion ayah tersayang.
tapi aku tak perlu risau sebab akan ada makcik2 kepoh yang
akan memberi berita apa apa yg latest.
haha
"mok,shahirrrrrrrrrrr menang."-noe
"mok,nangis x?-syidot
"kawe tau demo suka skrg abe gigi besi menang'-ayin.
oh yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
basicly,aku faham ramai lah manusia tak suka tgk AF ni.
aku taklah minat sampai tahap freak yang melampau.
salah ke aku minat tengok shahir yang tomei
pemalu kucing tu je?
minat minat manjaaa je.
haha
well,semua orang ada benda yang disuka & tak disuka.
so terserahlah.
tak perlu mengutuk orang.
"ekeleh ape barang tgk AF"-si joyah.
ahaaaaaaaaa konon nak nampak gagah layan lagu lagu
rock padahal nya macam aku tak tauuu dalam hati taman
bungaaaaa seluas pandangan.
ahah
ok aku mula merepek.
bubbyeee

No comments: