guest book

Free Hit Counters

Wednesday, May 19, 2010

Interview


yeayy akhirnya penderitaaan berakhir jugak.
temuduga pendidikan untuk Bachelor in TESL di UPMsudah pun selesai.

Alhamdulillah.

I did well I guess.
walaupun soalan susah memang tak henggat punya
tapi aku dah bagi 100% apa yang ada
& dah tunjuk my best potential.
so let them decide and I'll have to wait till the end of
June to know the result.

Aku dah usaha &&& segala keputusan nnt redhaaa & tawakal
sahaja .Kalau ada rezeki & memang ttulis di Luh Mahfuz aku
akan jadi cikgu,

so I'll be one.

tapi kalau tak pun takpe aku akan berusaha utk mengejar cita cita
sebagai wartawan.

haha


dalam banyak banyak soalan yang ditanya aku paling cuak bila
mereka suruh aku explain pasal pakcik ni,
.................................................
..........................................
...............................
......................
................
...........
......
...


Tada!!!!!!

William Shakespeare!???
Jika anda di tempat aku,apa korang akan jawab?

=_______________________=

oh tadi time interview dapat ramai

kawan baru.dari Melaka ada,Seremban ada,

tiba tiba rasa janggal bila diorg cakap bahasakan diri

"saya" "awak".

"hi,you dari mana"

"you apply course ape?"

haha.

sebab aku selama ni berpongpang 'aku' 'kau' awuuuuuuuuuuu

start harini nak sopan lah cakap

saya awak.sweeeeeeet gitu.

apa apa pun happy sebab dah settle boleh tarik nafas lega.

oh yeah!

No comments: