guest book

Free Hit Counters

Monday, May 17, 2010

setelah 2 tahun











setelah dua tahun akhirnya aku kembali menjejak kan kaki ke hamidiah.
banyak perubahan yang berlaku.
terutaman nya kantin,makin canggih fulamakk wei.
haha
ok tujuan sebnr ke hamidiah utk mengambil sijil spm.
aha dah bkurun tak amik2 lagi.
oh ya saya pergi bersama 2 makhluk yang sentiasa ada
di sisi saya dalam susah & senang;
Afifah Bibix & Nur Afifah Pepod. :)
seblum itu kami pergi membeli kek utk cikgu sempena hari guru
*yela takkan nak dtg blenggang je tanpa ole ole
lepas beberapa adegan malu malu aku nak bjumpa cikgu2
akhirnya dpt lah bersua muka beramah mesra dgn beberapa guru.
yangl lain busy sambutan hari guru.
konklusinya seronok .
setelah itu kami pergi melantak a.k.a menambah sgala lemak yg ada.
oh ya bibix seperti biasa akan membuat onar dgn
membuat muka lapar sambil menjeling ke arah pakcik di kedai
itu sehingga pakcik itu sedar bahawa beliau laparr
dan spantas kilat menyiapkan order si wanita itu.
ahaha
lepas berpelukan dan bermesra sesama kami
akhirnya aku pun menghantar kedua makhluk itu pulang.
the end.
P/s; bix pod,sampai skrg aku masih ttanya tanya ,
macamaner aku boleh kawan dgn kau orang berdua?!!haha
apa apa pun thanks ogew mok bdua sudi teman
aku uruskan hal aku harini.
sayang korg. meh cium pipi sikit.haha





1 comment:

p.i.n.a.t. said...

ahahaha...sila endure dgn pangai kami utk selama-lamanya ehhhh....
syg.syg..siom pp..ahaha~