guest book

Free Hit Counters

Friday, June 25, 2010

boleh dipandang dimakan jangan,

*kruk krek kruk krek *
-bunyi perut-
haha
weii sumpahhh aku laparr sungguh di saat ini.
tapi apa boleh di buat.
sejak besi ni melekat di gigi,
aktiviti kemakanan aku aagak berkurang sikit.
tak boleh nak mengunyah makanan yang liat atau
yang dapat diklasifikasikan sebagai daging,ayam
dan lain lain.
bayangkan lah selama ni aku melantak tak ingat
donia.
paling kejam,
hari yang sama aku pasang besi ni,
balik balik rumah je
mak aku hidangkan dengan lauk pauk yang
boleh menggugat iman ni.
grrr.
sup gearbox
ayam goreng KFC
salad
kalau aku makan jugak habislah satu keerja pulak
nak bersihkan celah celah besi ni.
sobb
sabaar jelaa.
takpeee lepas 2 minggu aku nak timbang berat mana tau
keajaiban berlaku
TERKURUS ke mana tau.
haha
dalam lapar lapar ni ttibe nafsu nafsi makan aku
datang menjengah nak makan objek objek di bawah;
kentang putar KFC,
bubur ayam MCD,
asam laksa Lemon grass,
tomyam Kung Secret Recipe,
fuhhh,
meleleh air liuq aku taip objek objek di atas ni.
nasib baik makanan makanan tu
lembut & senang di hadam.
bulan depan baru pasang besi kat gigi bahagian bawah.
lagi tambah lahh derita aku.
takpee nanti kan aku yang kurus.
-.-

No comments: