guest book

Free Hit Counters

Tuesday, November 23, 2010

Petua Pemuda diperlukan

Ada siapa siapa tahu cara dan alternatif mahu melegakan sakit dan penderitaan
apabila sakit itu datang menyerang. Oh panjangnya ayat, I mean sakit bulanan wanita.
Tak tahu sakit ape? aku nasihatkan kau pegi hantuk kepala
kau kat dinding 3 kali sekarang.
hahaa
Gua dah tidak dapat tahan sakit ini. Menyiksa qolbu.
terbaring lemah dan longlai je seharian. tak mampu berdiri mahupun berjalaan.
sobbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
KENAPA AKU CAKAP ALA ALA BANGLA NI.
haha
Siapa tahu cara tradisional mahupun perawatan moden sila
tinggalkan komen anda ye.
sayang kalian.

3 comments:

spAn_kUrAk said...

tuam perut dgn air panas.
or dh tak tahan sgt, telanla panadol seketul dua ok.
take care :)

sonnet™ said...

tinoe,kalau kau ni jenis bole minum susu,aku suggest kan minum susu alpha lipid
serius bole hilangkan sakit sesungut tu,hee!
aku penah minum dulu..tp oleh sebab susu tu kene bancuh gune air masak biasa,xbole gune air panas,aku tak bole terima
& skrg , sesungut aku kembali teruk -.-"

t n o e said...

kak sonnet & span kempis thank you!!!
sayang korang.
meh cium pipi skit.
hahaha