guest book

Free Hit Counters

Thursday, November 25, 2010

Fatty Fatty Boom Boom

Let see apa yang aku santap untuk makan tengahari hari ini.

wow kerabu perut. Sangat sedap. Ini hasil air tangan mak long.

sedap dap dap. *meleleh air liur. haha

Life is just great ! sekarang kau habaq mai kat aku macam mana aku tak
debab mengemuk apabila makanan adalah semuanya sedapp.


aku juga telah gigih berusaha utk buat cupcake coklat.
tabah je aku membuatnya. Comel pulak rasa tgk org lain pandai buat cupkek.
*kak syud adalah salah satu antara nya.

Ini hasil tanpa dihias dengan icing lagi.
I wonder macamane nak dpt icing yg comel2 macam ini;




Sumber : Google.
Macamana nak buat icing and design yang best macam itu?
I tried tapi tak jadi.
macam apa eh macam tak bes laah.
haha
Sapa pandai buat icing tolong ye? Tolong tau!!
hehe

3 comments:

NFA said...

nnti dh buat hantr kt umh aku sikit.
huhu.
time kaseh.
haha

Atiqah Shaharudin said...

i read kat internet yg dorg guna fondant.

ada yg guna gum extract ke ape tah utk buat corak cecomel mcm tu. hehe

A said...

i read too kena guna lemak sayur
shortening .
I have no idea. kalau guna lelem sendiri boleh?
hahahaha GROSS!!!!!!!!!!!!!
hahaha