guest book

Free Hit Counters

Saturday, November 27, 2010

Rajin tiba tiba

Hari ini berjaya buat lagi satu kuih.
Yayyyy dalm 3 hari in a row saya buat kuih atau kek.
wait kek kuih pastri aku tak tahu nak bezakan macam mana. main layan jelah
kategori kan ikut suka hati. haha
Hari ini buat puding karamel.
Haaaaaaa aku tahu la kalau ada akak akak atau adik adik yang dah pro
bab bab ni musti cakap ;
Ekeleh lu kecoh la benda senang pun baru reti ke?
Kalian kena faham,aku ni baru lagi berkecimpung dalam arena pastri kuih kek
or any name that you called it. Jadi sila beri sokongan padu.haha
tiba tiba pulak ada semangat nak buat benda benda ini.
mungkin sebab I have nothing to do sebab tu layan jelah sebarang hiburan yang ada.
hehe. Ok la nanti aku masukkan gambar hasil kerja tangan aku ye.
lepas ni boleh la jimat, bila birthday sesiapa je boleh buat kek sendiri.
Yayyy !!!
Nak buat kek hape lagi ye?
jom google sekarang.
(:

No comments: