guest book

Free Hit Counters

Monday, May 2, 2011

@_____@

Assalamualaikum

hi people!

How are you guys doing ? Fine? hope so. As for me I'm just

okay with my life. Emosi kadang-kadang la. hahaha


My last paper for my final will be on the 7th of May which is this coming Saturday.

belum sentuh pun lagi buku spanish. Grrrr apa la aku nak jawab nanti.

Lepas 7/5 nanti mula la fasa hidup yang membosankan.

What should I do anyway? I cant just stay at home do nothing selain online sampai kurus,

makan ,makan dan makan oh tidak lupa juga tidur sepanjang hari?

hahaha


Ok berbalik kepada isu tadi,

sekarang aku on the way untuk meng update resume bagi mencari

peluang pekerjaan yang boleh mengisi masa lapang aku bagi membangunkan

modal insan di Malaysia sejajar dengan usaha kerajaan ke arah itu.

Eh skema pula. Taknak la jadi cikgu ganti dah. Penat gila. Lagipun

menjadi guru bukan pilihan aku la. Aku tak rasa aku ada ciri-ciri cikgu

yang baik. :( Sedih pula.


Oleh itu siapa-siapa agak2 memerlukan pekerja sambilan sepenuh masa selama 3 bulan

sila la roger ye. Ok la bai nak tengok Thats so raven buat kali ke berapa entah.haha


:)

No comments: