guest book

Free Hit Counters

Thursday, January 20, 2011

Saya Atlet tua.

Hari ini rasa macam nak pergi berenang renang ke muara je,
jadi aku mengambil keputusan mengajak adik adik aku untuk
aktiviti membadak bersama sama. Mula mula pergi ke p9 punya kolam renang,tetapi
hampa kerana mereka sedang membaik pulih kolam renang itu. Remuk redam
hati aku pabila adik aku menyampaikan berita tentang tidakbolehan kami utk membadak
di situ. Tak boleh jadi ni. Harus cari tempat lain. Gian untuk berenang harus dipenuhi.
Akhirnya kami ke kolam renang di tempat lain. Wow, saiz olimpik tu kolam renang.
Boleh kurus ni ulang alik 2 3 kali. Selepas itu, mulalah aktiviti mebadak beramai ramai.

Dulu setakat hujung ke hujung kolam renang tak payah cakap lah,
tutup maata pun aku boleh settlekan,
tapi sekarang baru separuh dah tercungap cungap bagai. Dasar atlet tua!
Hahaha.

Musti kalian hairan kan aku ni pandai kah berenang?
Aku baru perasan sesuatu,
Walaupun aku gemok begini, I have so much potential you know.
Kadang kadang melampaui kemampuan orang kurus
haha.,
What else ye? Entah kang aku gebang kat sini ramai pulak buat
page ;

"KAMI BENCI TNOE BERGEBANG DI BLOG"

pulak nanti. Hahaha.

Tapi selalunya kalau peluang datang pada aku, aku mesti teragak agak nak amik ,
sebab aku meragui kebolehan aku sendiri. Aku selalu soal diri sendiri;

AKU BOLEH BUAT KE? APE PULAK ORANG KATA NANTI?

atau sekarang sudah tiba masa untuk transformasi?

Oh ya kwan kelas aku ada dok bergebang suruh aku kurus. Beliau cakap
aku banyak potensi, aku ada semuanya tapi aku sia sia kan dengan membiarkan diri
aku menjadi gemuk. Adakah benar begitu?
-___________-

benci la vishnu ni, tengok tiap kali aku nak makan sekarang musti bayangan beliau
dan kata kata nya itu menjadi igauan ngeri.Hahah

well, i think what he said is true. At least I know he's a good friend because he wants me to
look good & be a healthy person. Tiba tiba sayang Vishnu sekarang.
haha


5 comments:

CIK FAFAZ said...

hahahaaaa.
kwn hang ckp mcm tuh ker nyah?
so u must take it as a challenge!
tnoe boleh! yeahhh! haha

tnoe said...

ahaha.
auwww terharu faz.
yeayy

AinSyA said...

g xajak!
kt mne ni wei??
ak nk berenang jugak..
seriusly ak gian!
huhu

RtaiN said...

eh serius la mmg ko aktif :p

tnoe said...

enCha:
membaadak kat area rumah aku je.
kang dtg sleepover putrajaya,
aku bawak ko ogey!!!1

Rtain;
Aktif gaya hidup sihat,.
ehehe