guest book

Free Hit Counters

Thursday, May 5, 2011

Haters are annoying;

Mungkin kalian pernah melalui situasi ini di mana kawan baik kau orang adalah seorang yang berlainan jantina.Bagi aku, kalau kawan baik kita adalah mereka yang berlainan jantina ianya amat berisiko. Bukan la risiko apa pun cuma by the end of the day mungkin akan ada isu melibatkan hati dan perasaan akan timbul, mungkin pandangan masyarakat atau mungkin perkara-perkara lain. Mungkin kita tak sedar tapi itu lah hakikat yang berlaku. Melihat kepada keadaan sekarang ini,banyak sangat kes yang aku dengar melibatkan krisis yang berlaku pada kawan-kawan aku yang melibatkan isu sama. Depends la pada individu tu sendiri kan. Lain la kalau ada perasaaan kat kawan tu memang akan timbul lah masalah. Bila kawan kau tu dah ada pasangan, akan timbul perasaan macam jeles. Bukan jeles sebab kau suka dia tapi more to jeles sebab kawan kau tu dah tak spend banyak masa dengan kau. Itu je. Ok enough kepada isu ini.


Next


Lagi satu dalam friendship, perkara penting yang perlu ada adalah berterus terang kalau ada apa-apa masalah. Macam mana kawan kau nak tau yang kau tak puas hati whatsoever dengan dia? Kalau tak bagitau, how you guys can settle it anyway? Dan lebih baik berterus terang je dengan kawan tu. Jangan sampai kawan kau dapat tau daripada orang lain. Sakit hati yang teramat sangat kalau perkara tu berlaku. Aku cakap melalui pengalaman. Aku memang mesra alam terlebih. I talk to almost everyone. Campak lah aku ke hutan sekalipun. Mungkin ada tindak tanduk aku yang menguris sanubari kau orang.Aku tak kisah kalau ada kawan aku tak puas hati ke, rasa cara aku mengedik ke melampau ke, all you need to do is just tell me. Mungkin aku akan kecik hati tapi sekejap jela. it is so sad when you get to know from other person how your friend has been talking about you behind your back. :(


I really cant tolerate with people who like to spread rumours & gossip.Why cant you mind your own bussiness.Ingatlah apa yang kita cakap mungkin boleh menjejaskan hubungan orang lain.

I dont even bother whats going on with your life so please do the same as well. I was really shocked when I get to know about this. Ya ada manusia berhati busuk seperti longkang telah menabur fitnah pasal aku kepada kawan aku. The truth is , aku tak pernah buat pun apa yang orang tu sebarkan. Thank you Hater! Anda berjaya memusnahkan hubungan kami. Thank you.


To Mr H, if you're reading this,

I just want you to know, I didnt do whatever yang kau dengar tu.

What to do kita tak boleh nak puaskan hati semua orang.

If this is what you want it to be,

I'm ok with it. Buang la aku dari hidup kau. but one thing for sure thanks for being

a good friend as well as a good listener.

I <3 you.


No comments: