guest book

Free Hit Counters

Friday, August 3, 2012

Selamat habis belajar kawan-kawan

Kawan-kawan sebatch di Maahad yang amik 3 years courses yang masuk matrik dah nak grad dah hujung tahun ni (rasanya). Stress stress stress stress aku masih terkedek2 ong ong gedek2 lagi nak habiskan lagi 2 tahun pengajian. Sabar lah giliran mu akan tiba jugak. Tabahlah.  


2 comments:

travelogmswiki said...

Sabar cikgu! Saya tahu cikgu boleh menghadapinya. Saya pun akan grade tahun ni. Seronok kenal dengan kamu semua melalui JOC (walaupun JOC tu macam dah gagal). Kirim salam pada yang lain yer.

p/s: bila lagi nak berblog nih? =)

tnoe said...

It is not gagal yet. they published the 1st issue already!
Will blog about it!